Word lid!

Lid worden? Meld je hier aan!

Wij zoeken jou!
De SOD heeft een missie: Uitgroeien tot een toonaangevende afdeling voor DIV & archief binnen de KNVI

En daar hebben we jou bij nodig!

Onze doelstellingen
Wij willen de komende jaren dan ook doortastend en actief zijn met onze leden. Leden die ons verder brengen en ondersteunen op het vakgebied. Die helpen een eigentijdse identiteit te verwerven. Die een denktank vormen voor professionaliteit in de informatievoorziening. En die de kennis en de kwaliteitsnormen op dit vakgebied naar een hoger plan willen tillen!

Een stevige achterban
Met alle leden kunnen wij onze kennis bundelen. De oude rotten in het vak samen met de leden van het nieuwe  elan! Nieuwe en jonge leden met frisse ideeën. Een achterban die digitalisering ziet als de ultieme uitdaging. Maar die ook een stevige gesprekspartner wil zijn. Bijvoorbeeld voor beleidsmakers, opleidingsinstituten en instellingen die informatievoorziening hoog in het vaandel hebben staan.

Praat mee met de SOD
Over Social Media, werken in de cloud. Wat dacht je van de hybride situatie van analoog naar digitaal en welk recordsmanagement past daar dan bij? Digitale duurzaamheid en de digitale handtekening hoe denk jij die items op te lossen?

Ja, daar word je enthousiast van!
Doe mee en wordt lid van de vereniging SOD. De kosten zijn € 165,00 per jaar maar daar staat wat tegenover:

Toegang tot het jaarlijks KNVI congres t.w.v. € 250,-, + toegang tot overige evenementen
Abonnement naar keuze op het vakblad AG Connect of IP + de digitale nieuwsbrief
Korting op opleidingen, congressen, vakbladen en boeken van partners

Extra voordeel
Als lid ontvang je één gratis vakblad. Je kunt kiezen uit de vakbladen Informatie Professional, Od (overheidsdocumentatie), of AG connect. Je ontvangt verder kortingen op diverse congressen die door onze partners worden georganiseerd, op andere vakbladen zoals het Bibliotheekblad en opleidingen van GO, Ingressus en KBenP. Ook kan je in de KNVI webshop boeken met korting kopen en heb je recht op korting op publicaties en/of contributies van internationale informatica organisaties, zoals IFIP, IEEE en ACM en de Europese vakverenigingen.

Soort Tarief
Persoonlijk lidmaatschap (niet-werkgever gebonden) € 165,00
Studenten* Gratis
Voor jongeren tot 27 jaar € 97,50
Gepensioneerden professional** € 99,99

Bedrijfslidmaatschap Staffel

Alle bedragen zijn inclusief BTW.

* Je volgt volledig dagonderwijs aan een MBO, HBO of universiteit en je stuurt ons een kopie van je (geldige) inschrijvingsbewijs.
** Bij aanmelding als gepensioneerde professional, ga je ermee akkoord dat we jou kunnen benaderen om een startende professional te coachen bij de start van zijn of haar carrière.

Waar wacht je nog op?