Word lid!

Lid worden? Mail je naam en adres naar info@verenigingsod.nl onder vernelding van "lid worden van SOD". Redenen te over!

Wij zoeken jou!
De vakvereniging voor documentaire Informatievoorziening en administratieve organisatie heeft een missie. Uitgroeien tot een toonaangevende vereniging op het vakgebied van de informatievoorziening En daar hebben we jou bij nodig!

Onze doelstellingen
Wij willen de komende jaren dan ook doortastend en actief zijn met onze leden. Leden die ons verder brengen en ondersteunen op het vakgebied. Die helpen een eigentijdse identiteit te verwerven. Die een denktank vormen voor professionaliteit in de informatievoorziening. En die de kennis en de kwaliteitsnormen op dit vakgebied naar een hoger plan willen tillen!

Een stevige achterban
Met alle leden kunnen wij onze kennis bundelen. De oude rotten in het vak samen met de leden van het nieuwe  elan! Nieuwe en jonge leden met frisse ideeën. Een achterban die digitalisering ziet als de ultieme uitdaging. Maar die ook een stevige gesprekspartner wil zijn. Bijvoorbeeld voor beleidsmakers, opleidingsinstituten en instellingen die informatievoorziening hoog in het vaandel hebben staan.

Praat mee met de SOD
Over Social Media, werken in de cloud. Wat dacht je van de hybride situatie van analoog naar digitaal en welk recordsmanagement past daar dan bij? Digitale duurzaamheid en de digitale handtekening hoe denk jij die items op te lossen?

Ja, daar word je enthousiast van!
Doe mee en wordt lid van de vereniging SOD. De kosten zijn € 63 per jaar maar daar staat wat tegenover:
Gratis deelname aan het jaarcongres, maar ook een gratis abonnement op ons eigen vakblad OD. Hierin lees je over actuele ontwikkelingen en innovatieve thema’s binnen het vakgebied. Korting op deelname aan regiocongressen en seminars. En natuurlijk toegang tot SOD-online! En tevens krijg je het boek over de vereniging kado, ter waarde van € 42,50.

Waar wacht je nog op?