Reacties op dit artikel
  • Jochem Visser Wo 16 feb 2011, 16:35

    Ik geloof ook niet zo in het opleggen van een e-mail stop. Het is heel eenvoudig om dan maar naar andere alternatieve te grijpen voor e-mail (dan maar via gmail). Net zo goed als gebruik van social media door de massa wordt bepaald.

    Verder is dit bericht natuurlijk meer dan een bericht, maar een sterk staaltje marketing. Iedereen refereert (!) aan dit besluit van het genoemde bedrijf.

  • Adri Boogaard Ma 21 feb 2011, 16:44

    Ik zie dit bericht als een (zeker niet op zichzelf staand) signaal dat e-mail onbeheersbaar blijkt te zijn. Terwijl de meeste organisaties nog zoeken naar werkwijzes om e-mailverkeer in de hand te houden, zie je al weer een beweging om e-mail af te schaffen.
    Welke informatiestromen gaan dat gat opvullen?
    en krijgen we daarop wel vat?
    of dienen we te leren leven met niet te vatten informatiestromen?
    Het laatste lijkt het meest voor de hand te liggen.

  • Adri Boogaard Ma 21 feb 2011, 16:44

    Ik zie dit bericht als een (zeker niet op zichzelf staand) signaal dat e-mail onbeheersbaar blijkt te zijn. Terwijl de meeste organisaties nog zoeken naar werkwijzes om e-mailverkeer in de hand te houden, zie je al weer een beweging om e-mail af te schaffen.
    Welke informatiestromen gaan dat gat opvullen?
    en krijgen we daarop wel vat?
    of dienen we te leren leven met niet te vatten informatiestromen?
    Het laatste lijkt het meest voor de hand te liggen.

Mijn reactie

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond

SOD Feeds