Reacties op dit artikel
  • Angela van Son Do 7 okt 2010, 17:56

    In de vaste SOD-opleiding proberen we studenten zich bewust te laten worden dat ze een visitekaartje voor hun afdeling kunnen zijn - of het tegengestelde natuurlijk.

    Het is leuk om te zien met wat een enthousiasme veel studenten hun rol oppakken, en een eenpersoonsmarketingoffensief worden :)

    Wat helpt is als de leidinggevenden dit enthousiasme ook ondersteunen, door mensen te motiveren en de klantgerichte invalshoek ook tot structureel beleid van de afdeling te maken.

  • Sylvia Vr 8 okt 2010, 22:01

    Vanavond na lange tijd weer eens op S2C , laatste (eerste) bericht gaat meteen (weer) over marketing!
    DIV/Informatiebeheer is essentieel voor een effectieve bedrijfsvoering en marketing is een belangrijk onderdeel daarin.
    Reagerend op reactie van Angela; Leidinggevenden, het management en/of bestuur moeten enthousiasme ondersteunen, anders blijft het 'doormodderen'

  • Sylvia Vr 8 okt 2010, 22:01

    Vanavond na lange tijd weer eens op S2C , laatste (eerste) bericht gaat meteen (weer) over marketing!
    DIV/Informatiebeheer is essentieel voor een effectieve bedrijfsvoering en marketing is een belangrijk onderdeel daarin.
    Reagerend op reactie van Angela; Leidinggevenden, het management en/of bestuur moeten enthousiasme ondersteunen, anders blijft het 'doormodderen'

Mijn reactie

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond

SOD Feeds